Drumeții de weekend …

Bună seara prieteni !!!

Un traseu cu activități multiple am parcurs … am ajuns într-un final la Breaza. Este frumos aici, aer curat, liniște (incomparabil cu orașul) … ne cântă muzica și noi tot vorbim, ne amuzăm vorbind de amintiri. Aici mi-ar place să trăiesc dar se pare că nu am ajuns încă la o „mică” pensie care să îmi permită traiul într-o minunată cabană (vilă) din orașul Breaza … (mai am până la pensie aproximativ 25 ani) … până atunci tot să trăim în aglomerația orașului în care locuim, trăim. Dar se pare că weekendul este cel mai adecvat drumețiilor în care te poți răsfăța la munte, te poți plimba pe diverse cărări de munte, poți admira peisajul de munte…
Breaza a fost un mic oraș din Județul Prahova, iar din anul 1928 a fost declarată stațiune balneo-climaterică datorită aerului puternic. Detaliile le puteți găsi pe https://ro.wikipedia.org/wiki/Breaza, detalii care poate vă vor interesa.
Și să revenim la călătoria de weekend cu prietena mea….
Am ajuns într-un final… după ce am vizitat Mănăstirea Caraiman  de la Bușteni unde am fost încântată de locul sfânt, care are o încărcătură extraordinară … am mai fost încântată și de faptul că se poate caza la această mănăstire, cazare care dispune de 100 de locuri, împărțite în trei locuri de clădire, iar fiecare cameră este dotată cu baie proprie. M-a surpins și faptul că, la Mănăstirea Caraiman se pot organiza și conferințe, training-uri și alte evenimente cultural-educative. M-am pus în gândirea evenimentului pozitiv, întrucât, mă gândeam în acel moment, aflând câteva povestiri de la un călugăr, că poți face diverse evenimente educaționale și m-am bucurat în suflet pentru ceea ce am aflat.
Am plecat de la Mănăstirea Caraiman cu sufletul curat, liniștit și îmbogățit de frumosul peisaj, de rugăciunile călugărilor care m-a cucerit. Și prietena mea mi-a dezvăluit că a fost și este încântată de ceea ce a putut să observe în curtea Mănăstirii chiar și în interiorul bisericii, rugăciunile au liniștit-o sufletește îmbogățindu-i sufletul uman.
O călătorie de vis pot spune.
Acum ne pregătim să cinăm, ascultăm muzică în surdină și povestim fiecare amintirile vremurilor în fața șemineului care deja l-am aprins de cum am intrat în încăperea vilei. Începe deja să se încălzească camerele și încercăm să ne revenim, deși mie nu mi se pare foarte frig, sunt încălzită deja după parcurgerea drumului,  prietena mea însă este mai friguroasă de data aceasta 🙂
O noapte de weekend relaxantă și plină de frumos, vă doresc prieteni minunați !