7 ALIMENTE MINUNE CARE ITI INTARESC INIMA

Ca sa ai o inima sanatoasa, este important sa ai o alimentatie bogata in vitamine si in minerale.
Iti redau mai jos alimentele care nu trebuie sa iti lipseasca din dieta :

Rosiile

Sunt o excelenta sursa de potasiu, calciu, vitamina A si de magneziu, elemente importante pentru prevenirea hipertensiunii si aritmiei cardiace. Licopenu, o alta substanta care se gaseste din abundenta in rosie, ajuta la mentinerea elasticitatii vaselor de sange.
De aceea, este indicat sa consumi in fiecare zi cel putin o rosie.

Fructele de padure

Antioxidantii, vitaminele si fibrele pe care le contin fructele de padure reprezinta un adevarat rasfat pentru inima ta. Asa ca incearca sa consumi cel putin de doua-trei ori pe saptamana mure, afine, zmeura si fragi. Iti vei pastra elasticitatea vaselor sanguine, care se poate pierde, in special cu inaintarea in varsta.

Nucile

Sunt alimente excelente pentru inima, datorita antioxidantilor, vitaminelor si proteinelor pe care le contin. Ajuta la mentinerea elasticitatii vaselor de sange si previn aparitia cheagurilor.

Soia

Cercetatorii japonezi au aratat ca persoanele care consuma soia sunt mai putini expuse riscului de a suferi un atac de cord. Asta deoarece contine multe proteine, minerale si vitamine, in special vitamina E.
Soia mai e benefica si pentru ca scade nivelul colesterolului si reduce hipertensiunea.

Usturoiul

E suficient sa consumi un catel de usturoi pe zi si vei avea o inima de fier. Usturoiul scade nivelul colesterolului si impiedica formarea cheagurilor de sange. Fiind bogat in vitamine, usturoiul previne aparitia atacurilor de cord si a aterosclerozei.

Pestele gras

Peste gras precum tonul, heringul si sardinele, este aliatul tau in bolile inimii. Aceasta deoarece este bogat in acizi grasi Omega 3 si vitamina D. Omega 3 reduce riscul de formare a cheagurilor de sange si scade presiunea arteriala. Vitamina D scade riscul de a suferi un atac de cord.

Ciocolata neagra

Nu numai ca este foarte gustoasa, dar este sanatate curata pentru inima, datorita continutului de antioxidanti. Ciocolata neagra scade nivelul colesterolului si reduce tensiunea arteriala. Totodata previne depunerea de grasimi pe vasele de sange. Tine minte ca trebuie sa alegi ciocolata amaruie, cu o concentratie de peste 75% cacao, si sa consumi zilnic maximum patru patratele.

VA DORESC O SANATATE DE FIER !!!

http://feeds2.feedburner.com/Soarelemeueștitu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.